Monday 23 May 2011

romen dalam bas!

assalamualaikum sahabat2

ini ada satu cerita yang memang sy nak share utk semua.. pada 19 may 2011 jam 1045 malam, say telah menaiki sebuah bas ekspress ke terengganu seperti biasa.. (saya kan selalu balik terengganu) nak di jadikan cerita, saya punya seat di belakang sekali di tingkat 1 (bas 2 tingkat), so selalunya seat belakang akan tinggi sikit kerusinya.. dan hanya saya seorang yg duduk belakang..

yg duduk depan saya adalah sepasang kekasih, seorg laki, seorg pempuan. pempuan duduk tepi tingkap. mcmne saya tahu dieorg kekasih, sbb saya tahu lah! jeng jeng jeng. hahaha

pastu, setelah bas bergerak, saya dh x boleh duduk diam sebab mereka berdua sangat lah menyampah untuk di tgk, meluat sampai nk termuntah hijau! manjanyaaa geli aku wehhh!

then pada satu ketika, saya terperasan yg mereka berdua seakan2 kissing, aduhhh! tangan saya hampir hampir nak menepok bahu mereka, tetapi tangan saya x sampai, hanya seinci lagi jaraknya, aduhhh! sy masih belom kuat!

oleh kerana hati meronta2 dek kebencian yg meluap2 dgn perbuatan mereka (sy benci perbuatan, bukan org yg membuat perbuatan itu ye!), saya pon mengeluarkan secebis kertas dan menulis.....

"kalo nak bercinta pon, jangan lah buat depan org...

buatlah dalam bilik...

maaf ganggu =)"

dan pada yg sama, badan mereka berdua ditutupi oleh selimut, dan apabila saya menghulurkan kertas, x ada tangan yg nk di sambut (ye la, tangan duk tgh pegang ****), saya pon letak lah atas selimut mereka..

lantas si pempuan terus mengambilnya dan membacanya dan terus mengkeromokkan kertas dan bg kpd si laki, dan si laki pon membacanya... hmm, pelik, mereka xde plak sound saya balik...so mmg sah mereka bukan husband n wife..

setelah itu, apa yg saya perasan, sebelum tu, laki tu yg manja2 n pempuan tu yg tolak2, tetapi, slps je pempuan tu baca, bertambah2 gedix pempuan tuh, mcm nk show off lah aku ade laki, ko xde! laki tu plak duduk betol2 dan xde dh duduk senget2 sebelah lagi, agaknye die terasa kot dgn ayat sy tu... adoiyaaiii....

hmmmmm, so ape mau cite?

hanya allah yg berkuasa mengusik hati mereka, kita hanya mampu berdoa..

berdoalah utk semua manusia!


wassalamu...............


No comments:

Post a Comment